Verksamhetsberättelse för BK Oden 2011

Ordförande Dan Johansson

Kassör Mats Rubin

Sekreterare Björn Svensgård

Ledamöter Jan Arvidsson och Daniel Rubin.

Suppleanter Eva Axelsson och Per Sörensen.

Styrelsen har haft tre protokollförda möten under året och antalet medlemmar var vid årsskiftet 121 st.

Årets grillfest hölls i hamnen i Odensjö. Hamnen hade snyggats till med uppröjning av träd och buskar och nytt grus. Hamnkommitén med Pär i spetsen hade även fixat en stor fin stationär grillplats samt möblemang. Ett stort tack till alla som ordnade det hela till en trevlig kväll med god mat och fin gemenskap.

Föreningen har varit representerade på sommarfesten genom Eva Axelsson och Sven-Erik Eriksson. Festen avlöpte som vanligt och kanotracet med Sven-Eriks kanoter är ett populärt inslag.

Ansvariga för farvattnen i söder har varit Jan Arvidsson, Tomas Karlsson och Stefan Nilsson. I norra delen har uppgiften skötts av Dan Johansson, Stig Olsson och Björn Svensgård. Förändringsvindarna som blåste i fjol har mojnat betydligt och nu sköts allt som vanligt igen. Angantyr har en sjöbottenskanningsutrustning och vi hoppas att dom kan skanna bottnen runt våra prickar så småningom.

Per Sörensen har varit hamnkapten och meddelar att det har varit en del lediga platser 2011. Grillplatsen med tillhörande möbler är på plats.