Verksamhetsberättelse för BK Oden 2013

Suppleanter   Eva Axelsson och Alfred Nilsson.

Styrelsen har haft två protokollförda möten under året och antalet medlemmar var vid årsskiftet 108 st.

Årets grillfest hölls i hamnen i Odensjö. Festen blev välbesökt med ett 50-tal medlemmar. Vädret var blåsigt och svalt. Ett stort tack till gänget som ordnade det hela till en trevlig kväll med god mat och fin gemenskap.

Ansvariga för farvattnen i söder har varit Jan Arvidsson, Lars-Åke Persson och Stefan Nilsson. I norra delen har uppgiften skötts av Björn Svensgård, Tomas Karlsson och Jan-Olof Andersson. Det har varit en del att göra och det har fungerat ganska bra iår, alla jobbar på så mycket dom hinner och orkar.

Arbetena i hamnen är avslutade och nu finns där 30 platser som alla är uthyrda. Isättningsrampen är förbättrad, och en iläggningsbrygga byggd i anslutning till denna. Alla båtplatser utom de allra innersta är försedda med bommar och hela anläggningen har förbättrats betydligt.

Styrelsen för BKOden Odensjö 20140114