Verksamhetsberättelse för BK Oden 2019

Suppleanter   Eva Axelsson och Alfred Nilsson.

Styrelsen har haft ett protokollfört möte under året och antalet medlemmar var vid årsskiftet 91 st.

Årets grillfest hölls i Odensjö. Ett trettiotal personer dök upp i år och ett stort tack till gänget som ordnade det hela till en trevlig kväll med god mat och fin gemenskap.

Föreningen har varit representerad på sommarfesten genom Sven-Erik Eriksson och ett kanotrace hölls även i år.

Ansvariga för farvattnen i söder har varit Lars-Åke Persson, Kajsa Carlsson och Mattias Persson. I norra delen har uppgiften skötts av Björn Svensgård, Finn Christiansen, Tomas Karlsson och Jan-Olof Andersson. Det har fungerat lite knaggligt och pricken väster om Björkö har saknats i år.

Alla platser i hamnen är uthyrda nu och allt fungerar fint. En kraftansträngning gjordes vid ett arbetsmöte den femte april. Vägen fram grusades upp och en del utfyllnads- och förbättringsarbeten gjordes. Ett antal båtägare står i kö för att få plats i hamnen.

BFBK

Föreningen har varit ordförandeklubb för Bolmens förenade båtklubbar för fjärde och sista året i denna vändan.

Styrelsen för BKOden Odensjö 20200312