Verksamhetsberättelse för BK Oden 2021

Ordförande   Dan Johansson

Kassör           Mats Rubin

Sekreterare    Björn Svensgård

Ledamöter    Jan Arvidsson och Daniel Rubin.

Suppleanter   Eva Axelsson och Alfred Nilsson.

Styrelsen har haft ett protokollfört möte under året och antalet medlemmar var vid årsskiftet 91 st.

Aktiviteter

Året som gått har fortfarande varit präglat av coronapandemin. Möten har reducerats till ett minimum och både grillfest och sommarfesten har ställts in. Årsmötet hölls utomhus i samband med ett arbetsmöte i hamnen med endast ett tiotal medlemmar.

Utprickningen

Ansvariga för farvattnen i söder har varit Lars-Åke Persson, Kajsa Carlsson och Mattias Persson. I norra delen har uppgiften skötts av Georg Larsson, Finn Christiansen, Tomas Karlsson och Jan-Olof Andersson. Den nya flotten har blivit klar och ligger nu redo för årets uppgifter i Bolmens hamn.

Hamnen

Alla platser i hamnen är uthyrda nu och allt fungerar fint. Planerna på att ersätta träbryggorna med betongbryggor fortskrider och till våren beräknas alla träbryggor vara ersatta med nya betongbryggor.

BFBK

Föreningen har äntligen lämnat över ordförandeskapet för Bolmens förenade båtklubbar till Bolmens hamnförening.

Styrelsen för BKOden Odensjö 20220224

Senaste kommentarer

17.04 | 15:45

Prøv hos tiraholm

30.01 | 17:57

Hej jag vill köpa djupkarta till sjön Bolmen

21.08 | 20:40

Hej, har ni swich för inläggning av båtar? Mvh Tony

03.05 | 17:56

Hej kan man köpa sjökort?